2023-04-15

CALLBACK24 – sposób na zwiększenie ilości rozmów sprzedażowych!

callback24
Jesteś tutaj:

Obsługa klienta jest jednym z ważniejszych czynników decydujących o powodzeniu zlecenia. A co za tym idzie, o sukcesie firmy. To klienci są odbiorcami realizowanych przez Ciebie usług, to od ich decyzji zakupowych zależy, czy wybiorą Twoją firmę, czy Twoją konkurencję.

1. Usprawnij proces sprzedaży usług transportowych

Zwiększenie efektywności rozmów Twoich handlowców to szansa na więcej sprzedanych usług.

Czy wiesz…
Ilu Twoich klientów skorzystało z Twojej oferty dzięki wcześniejszej rozmowie telefonicznej?

Ilu niezdecydowanych kontrahentów przekonałeś rozmową przez telefon?

Skąd dzwonią Twoi klienci – Facebook, Google, Twoja strona internetowa?

Zacznij mierzyć działania swoich klientów, sprawdź, co przynosi najlepsze efekty.

Zastosuj narzędzie, które dostarcza do 30% więcej rozmów ze strony internetowej.

2. Jak znaleźć klientów i stałe zlecenia?

Masz gotową i funkcjonalną stronę internetową. Skutecznie prowadzony marketing dostarcza Ci coraz większą liczbę użytkowników. Teraz Twoja kolej – zmienić użytkowników strony w klientów.

Mając dostępne narzędzie do sprawnej komunikacji, jesteś w stanie bardzo szybko przekonać klientów do skorzystania ze swojej oferty.
Kiedy w jednym widgecie masz dostępny chat, telefon i email, dajesz klientowi ogromne możliwości kontaktu. I to na każdym etapie złożenia zamówienia usługi.

3. W jaki sposób klient zamawia Twoje usługi?

W codziennym biznesowym kołowrotku możesz nie mieć czasu na analizę dróg, którą pokonują klienci, żeby do Ciebie trafić. Czy w tym momencie potrafisz odpowiedzieć na pytania:
– skąd mam najwięcej klientów? Z jakiej strony, z których działań, z jakich źródeł?
– czy klienci częściej do mnie dzwonią, czy piszą?
– dzwonią do handlowców, czy na „biuro”?
– ile mam rezygnacji, ilu mam niezdecydowanych klientów?

Odpowiedzi na powyższe pytania pokażą, w którym miejscu jesteś? Jak działa Twoja obsługa klienta? Skąd pochodzą Twoi klienci?

Mając aplikację systematyzującą połączenia w Twojej firmie oraz integrację z narzędziami analitycznymi, będziesz znał odpowiedź na to pytanie.

4. Dlaczego nie oddzwaniasz do klientów i tracisz zlecenia?

Kto nigdy nie „stracił” potencjalnego klienta przez przeoczenie połączenia niech pierwszy rzuci kamieniem. Każdemu zdarza się nie oddzwonić, jednak powinniśmy pamiętać, że każdy nieodebrany lub nieoddzwoniony telefon to może być utrata potencjalnej współpracy.

Na szczęście są dostępne narzędzia, które zapisują nieoddzwonione numery a nawet nam o nich przypominają.

5. Złap klienta dzięki Facebookowi i oddzwoń do niego w 15 sekund

Prowadzimy dla naszych klientów kampanie Facebook Ads, ponieważ wiemy że na Facebooku są Twoi klienci i wiemy jak do nich dotrzeć.
Jedną ze skuteczniejszych form kampanii są kampanie Lead Ads, inaczej zwane formularzowymi.

Polegają na tym, że użytkownicy Facebooka zostawiają swój numer telefonu w formularzu a Ty zyskujesz potencjalnego klienta, do którego powinieneś zadzwonić.

Teraz – dzięki integracji z Facebook Lead Adsami – nie musisz pobierać numeru i dzwonić. Aplikacja samoczynnie zacznie dzwonić, gdy tylko użytkownik wpisze swój numer.
A Ty od razu będziesz wiedział, że to klient z Facebooka.

6. Ile pieniędzy przeznaczasz na marketing? Ile masz z tego zysku?

Callback24 pozwala monitorować, z których kampanii masz najwięcej połączeń.
Będziesz wiedział, czy klient, który do Ciebie dzwonił przyszedł z Facebooka, Google, czy strony internetowej. Dowiesz się, jakie efekty osiągają prowadzone przez Ciebie / agencję kampanie reklamowe.

Do tej pory mogłeś tylko sprawdzić liczbę wysłanych maili, bądź wypełnionych formularzy. Dziś dowiesz się również, ile rozmów telefonicznych wygenerowała kampania reklamowa.

To pozwoli lepiej planować wydatki marketingowe i otrzymać wyższy zwrot z inwestycji.

Czy mierzysz połączenia telefoniczne?

7. Obsługa klienta – wyróżnij się na tle konkurencji

Firm z branży logistycznej jest coraz więcej, koszy paliwa i prowadzenia działalności są ogromne, dlatego czas zacząć wyróżniać się czymś innym, niż tylko ceną.

Postaw na dobrą komunikację.

8. Co daje coraz lepsza obsługa klienta:

– zwiększenie poczucia bezpieczeństwa – firma istnieje, po drugiej stronie stoi człowiek, z którym można wszystko załatwić
– lepszą organizację rozmów z klientami – w jednym miejscu znajdziesz wszystkie rozmowy przychodzące, wychodzące i te ze strony internetowej z podziałem na handlowców
– zwiększenie liczby sprzedanych usług pochodzących ze strony internetowej
– skrócenie czasu reakcji na zapytania klientów (nawet do 15 sekund)
– pomoc niezdecydowanym klientom
– budowanie trwałych relacji z klientami (lojalność)
– pomoc wielu grupom klientów (rozmowa telefoniczna, czat, wysłanie e-maila prosto z widgetu)
– nowe rozwiązania technologiczne usprawnią proces realizacji usługi.

Jak pracują Twoi handlowcy?

Twoja sprzedaż zależy od zespołu. Im lepsi, skuteczniejsi handlowcy, lepszy sposób obsługi klienta, tym więcej zamówień.

Mając narzędzie ułatwiające analizę pracę handlowców sprawdzisz, którzy są najskuteczniejsi i dlaczego. Nagrywanie rozmów pozwoli odsłuchiwać tych najlepszych i tworzyć skrypty sprzedażowe. Nagrania również są przydatne przy reklamacjach, czy ofertach.

Tagowanie rozmów pozwala sprawdzić, jakimi efektami mogą pochwalić się handlowcy. Jaki jest czas ich rozmów, ile tych rozmów jest.

Jedno narzędzie pomocne w sprzedaży, marketingu i pracy handlowców.

Czy sprawdzi się u Ciebie?

Przetestuj za darmo!